سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 90 تیر 22 , ساعت 11:26 صبح

 

وصیت نامه شهید سید کریم خوش قلب طوسی

وصیت نامه سید کریم خوش قلب طوسی

  

یا ایتهاالنفس المطمنه اجعی الی ربک راضیه مرضیه فدخلی فی عبادی ودخلی جنتی

 

   این وصیتنامه من سید کریم خوش قلب طوسی فرزند سید محمد است  .

اشهد ان لا اله الاالله وحده لاشریک له و اشهدان محمدا عبده و رسوله . جاء بالحق من عندالحق    .

 

شهادت میدهم خدا یکی است و به یگانگی و یکتائی او اقرار میکنم او خدایی است که برای او شریک و نظیری نیست    .

شهادت میدهم که محمد (ص) خاتم انبیاء و بنده و فرستاده اوست و از سوی پروردگار بر رسالت برخاست     .

شهادت میدهم بهشت و دوزخ حق است و روز رستاخیز روز استواری میزان عدل الهی حتما می آید . مردگان سر از خاک بر میدارند و در محضر عدل خدای جبهه برخاک میسایندو خدای در بین آنها داوری خواهد کرد     .

شهادت میدهم  راهی که میپیمایم بسیره جدم و پیامبرم حضرت محمد(ص) و پیروی از سرورشهیدان و مولایم حسین (ع) و برهبری بزرگ مرجع اسلام و ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی ( روحی له الفداء) و برای رضای خداست     .

نه برای ارضای هوای نفس ، خوشگذرانی و از روی بیهودگی دامن به آتش زدن و یا تقلید کورکورانه     . 

این راه را میپیمایم برای اصلاح خلق خدا ، به آن امید که با خون و جهاد خود زنجیر اسارت از دستها و پاها کنده شود ، وبرآتش دل درماندگان آبی بیافشانم ، گرد یتیمی از چهره یتیمی پاک کنم ، و اشک غم محنت را از دیدگان پاک کنم و بزدایم     .

میروم تا امر به معروف و نهی از منکر کنم ، به سیره پیامبرم حضرت محمد (ص) و مولایم علی (ع) و سرورم حضرت امام حسین (ع) ستمدیدگان را از زیر بار شکنجه ها و مصیبت ها برهانم  .

 میروم تا به فرماندهی سیدو مولایم امام زمان ((روحی و ارواحنا لتراب مقدمه الفداء ))و راهبری حضرت امام خمینی (روحی له الفدا) بر قلب دشمن بتازم  تا کربلای معلی قدس عزیز و مکه مکرمه و دیگر بلاد اسلامی از زیر چکمه اشغالگران و از دست ستمکاران کافر که بجنگ با اسلام یعنی خدا بر خاسته اند آزاد شود.

ودر این راه رسیدن باین اندیشه و آرمان از او مدد میجویم که او بهترین یاری دهندگان است .

و در این راه اگر جانم را تقدیم حضرت احدیت و نثار در گاه دوست نمودم به بزرگترین آرزویم که همانا شهادت  فی سبیل ا... و رضوان ا... است رسیده ام . که بازگشت ما بسوی اوست .

پس قبل از هر چیز باید شاکر خداوند تبارک و تعالی بود که بمن عنایت فرموده و مرا در دنیا دستگیر بوده و هست . با آنکه بنده خوبی نبودم .

سپس از مادر مهربان و پدر بزرگوارم بینهایت سپاسگزارم که در این طریق راهنمای من بوده اند که اجرشان را بخدای بزرگ واگزار میکنم ، و از شما طلب بخشش دارم .

برادران عزیزم  امیرجان (علی) ، حمید جان ، جواد جان ، و حبیب جان ، از همه شما هم عذر میخواهم که هیچوقت نتوانستم حق برادری را برشما اداء نمایم و همچنین  ، از شما امیر جان و حمید جان  بخاطر راهنمائیهای سرنوشت سازی که داشتید بسیار متشکرم . امیدوارم همه تان موفق باشید.

خواهر گرامی و خوبم منیره خانم  از همین جا دستان تو را می بوسم ، ( چنانچه پیامبر فرمودند) نه بخاطر اینکه خواهرم هستی بلکه بخاطر اینکه یک زن هستی ، و از تو طلب بخشش میکنم اگر برادر خوبی برای تو نبوده ام . فقط متذکر میشوم فاصله ات را روز بروز با قرآن که منشاء همه نیکیهاست نزدیکتر کن خداوند یار و یاور تو باشد تا بتوانی همچون اسوه همه زنان حضرت زینب (س) توسن غیرت را زین کرده ، بباره شهادت نشسته و بر کاخ یزیدیان تاخته و چون او ادامه دهنده راه شهیدان باشی ( انشاا...) و این میسر نمی شود مگر باسلاح قلم و حفظ سنگر حجاب.

برای همه شما آرزوی موفقیت میکنم و روی یکایک شمارا میبوسم .

همچنین از همه دوستان آشنایان و خویشان طلب عفو نموده و حلالیت میطلبم .

و سخنی کوتاه با پدر و مادر  عزیزم :

اگر جنازه ام بدستتان نرسید شاکر خداوند منان باشید وبر مشکلات صابر ، که بی شک ((رنج شما گنج شما باد )) و اگر هم خواست خدا بر آن شد گه جنازه ام بدستتان رسید ، در بهشت رضا (ع) در جوار دیگر شهیدان ( مخصوصا علی و محسن ) تدفین نمائید. ضمنا سه سال نماز و روزه نیز برایم بگیرید .

ان الله مع الصابرین.

شهادتم را به خودم و شما و دیگران تبریک میگویم امید وارم مقبول درگاه خداوند قرار گیرد.

السلام علیناوعلی عبادالله الصالحین ورحمه الله و برکاته                                                  

 سید کریم خوش قلب طوسی

یکشنبه دوم شهریورماه 1365

هجدهم ذی الحجه الحرام 1406 ( عید غدیر خم)

 

 

 

 


نوشته شده توسط |  

لیست کل یادداشت های این وبلاگ