سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 90 تیر 22 , ساعت 11:23 صبح

وصیتنامه شهید سید جواد خوش قلب طوسی

وصیت نامه سید جواد خوش قلب طوسی

 

ربنا علیک توکلنا و الیک انبنا و الیک المصیر  

ای پروردگار ما‍ ،‍ ما به تو توکل داریم و به تو روی آوردهایم و بازگشت ما بسوی تواست         

بنا بدستور حضرت رسول اکرم (ص) در پی آن شدم که وصیت نامه ای بنوسیم:

    -    بنام خداوند یکتا و با شهادت به رسالت پیامبر اسلام حضرت رسول (ص) و ولایت برحق بودن حضرت علی (ع) وصاحب امر بودن حضرت صاحب الزمان (عج) وامامت و ولایت ولی فقیه مان حضرت امام خمینی ، وصیتم را آغاز میکنم         :

    -       هدفم از آمدن ه جبهه چه بود ؟

    -    این بار که به جبهه اعزام شدم برایم حالت دیگری داشت زیرا پس از صدور پیام امام مبنی بر حضور کلیه اقشار مردم در جبهه ، برخودم واجب تر از هر واجب دینی دانستم تا در اسرع وقت خودم را به جبه برسانم تا مبادا از قافله ها و کاروان های راهی کربلا از مشهد ، عقب بمانم . و بنا به آیات قرآن و وعده های الهی مبنی بر جهاد در راه خدا دیگر جائی برای وجودم در خانه و شهرم ندیدم و برای نصرت دین خدا و قرآن محمد (ص) و آزادی کربلا و قدس ، با عشق ه امام حسین (ع) و یاری مادرم زهرا (س) و امدادهای غیبی به نابودی دشمنان برخاستم.( انشاا... که مورد رضایت خدا قرار گیرد         .)

    -    البته من در این راه تنها خواسته ای که داشتم این بود که: ای خدا بهر طریقی که دین تو ثبات بیشتری در جهان پیدا میکند ( البته با خون من ) همان را بر سرم بیاور ، حال چه با اسارتم باشد یا با شهادت، معلولیت،مجروحیت ، یا سلامتم باشد.

 -       گریه بر شهید شرکت در حماسه اوست .           (شهید مطهری )

-       و حال چند کلامی با خانواده عزیزم :

-    مادر جان شما در زندگی برایم بسیار رنج و زحمت کشیده اید و سختی های زیادی را متحمل شده اید ولی در عوض من نتوانستم فرزند خوبی برای شما و پدرم باشم      خلاصه از شما و دیگران طلب بخشش دارم ( انشاا... که خداوند غفار همه مارا بیامرزد )

-    پدر بزرگوارم ، حضرت رسول (ص) به علی (ع) گفتند دعای چهار نفر است که حتما به اجابت میرسد که یکی از آن چهار نفر ( دعای پدراست  در حق فرزند ) که از شما عاجزانه طلب دعای خیر برای فرزندانتان دارم اللخصوص برای من حقیر .

-       و پیامی کوتاه دارم برای امت همیشه در صحنه ایران :

-    ای عزیزانی که تا بحال نتوانسته اید به جبهه ها بروید ودر آنجا امدادهای خدا و حضور ائمه را درک کردید ، خوشا به حالتان که رفتید و برای آخرتتان از این دریای علم و

-       گوهر تقوی ، قدری آب زخیره کردید ، آخرتی که که هیچ کس بفریاد انسان نمی رسد جز(اعمالش)

-    و اما آنهایی که توان رفتن به جبهه را داشتند و به نحوی از این امر الهی سرباز زدند ، آیا به فکر آخرت خود هستند که در آن دنیا چگونه میخواهند پاسخ گوی خدا و این همه شهیدان عزیز و انبیا و اولیا باشند آیا قطره ای از اشک یتیم و یا آه و سوز یک مادر و یا همسر یک شهید به هنگام رفتن بر مزار جوان همچون قاسم و ابوالفضل بخاک و خون طپیده شان برای اینان بس نیست که دنیا و آخرتشان را سیاه کند .

-    پس ای عزیزان بیدار باشید که به کاروانهای حسین زمان ملحق شوید تا مبادا عقب بمانید . واگر حال بفکر نجات خود از ظلمت ، از طریق یاری دین خدا نیافتید بعدا پشیمان خواهید شد .

-       پس ........... (( هرکه دارد هوس کرببلا      بسم ا...))

-       وپیامی به خواهران مسلمان و انقلابی :

-    ای خواهران ، رهبران شما حضرت زهرا (س)  زینب کبری (س) هستند پس همیشه و در همه اوقات آنهارا الگوی خود قرار دهید ، چه در موقع عبادت و بندگی خدا و چه در موقع ترک معصیت خدا ، چه درمورد صبر و استقامت در برابر سختی ها و چه در مورد حجاب ، در همه و همه جا فقط (( زهرا و زینب )) را ، تادر دو دنیا سعادتمند باشید.

-       قسمتی از وصیتنامه مولی علی علیه السلام به حضرت اباعبدا...الحسین :

-    فرزندم در راه خدا جهاد کن ، جهادی که شایسته اوست و برای حق هرجا و بهر سخن که باشد اقدام کن و در این راه کسب دانش نما و خود را بر شکیبایی بر نامطلوب عادت بده

-       از همه التماس دعا دارم ، امیدوارم همگی مرا ببخشید .

-       زائرین آماده باشید زائرین آماده باشید    کربلا د انتظار است، انتظاراست

-       یازیارت یا شهادت  یازیارت یا شهادت        هرچه باشد افتخار است افتخار است

                                                                   

                والسلام        

 سید جواد خوش قلب طوسی

30/اردیبهشت / 1365

10/رمضان / 1406

 

 


نوشته شده توسط |  

لیست کل یادداشت های این وبلاگ